onsdag 15 februari 2012

BVC onsdag

Onsdagar är det alltid BVC besök, i alla fall till och med nästa vecka. Sen får vi hitta på något nytt till onsdagen. Selma fortsätter att växa, nu har hon passerat 5 kg. Vågen stannade på 5084 g och mätstickan på 56 cm. Inte konstigt att hon börjar växa ur en del kläder!

I morse åkte vi till WSI och hälsa på mina arbetskompisar. Där bjöds det på finfika med kaffe, crossiant och choklad. Semlan fick finfina presenter också. Jag tycker alla är så söta mot oss att jag blir alldeles rörd!

Gårdagen var inte en toppendag men jag tror att Selmas slemproppar i hals och näsa har släppt lite i morse efter en intensiv kur med koksaltlösning. Så det blev lite lite sömn i natt så nu hoppas jag på ett bättre dygn. Början på dagen har vart kalas och eftermiddagen är än så länge oplanerad så vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar