fredag 3 februari 2012

Fredagsfika

Det blev ingen träning igår. Jag vågade inte ge mig ut ensam med Selma i snöstormen. Dessutom hade det vart alldeles för kallt för henne i kylan. Vi får göra ett nytt försök nästa vecka.

På tal om kyla är de jättekallt ute idag med. Vi gick ner till stan för en (traditionell) fredagsfika med vänner och då var det kallt men skönt. När vi gick hemåt lite senare var det desto kallare. Det riktigt bet till i huden. Men Selma hade det varmt och skönt nere i vagnen. Fast jag har hört att det inte är bra att vara ute med nyfödda när det är runt 10 minus eller kallare så vi skyndade hem.

Ikväll blir det hemmakväll med vår lilla familj och ev några vänner. Egentligen ville Niklas jobb att han skulle jobba 18-22 idag igen men jag vill ju ha honom hemma någon kväll. Jag tror inte att han blev ledsen för det! Så idag gör vi som Svensson och kör på fika och fredagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar