lördag 4 februari 2012

Fix och trix

Idag är det lite fullt upp. Jag fick i alla fall överraskat Niklas med frukosten imorse även fast Selma väckte honom lite innan men han somna om.

Sen dess har jag och Selma vart på Torp och fixat present till honom och till min kusin som fyller på tisdag. Jag var tvungen att handla lite eftersom det fanns önskemål om chokladtårta med hallonmousse. Det är något jag aldrig har provat att göra innan men nu står det en i kylen. Det återstår att se om det blir bra men smeten var fantastisk.

Nu ska bara presenterna slås in och ikväll kommer Niklas familj hit på tårtkalas. Jag har lite kvar att trixa på min egentliga present som sker imorgon. Fast det är en överraskning så jag berättar imorgon om det lyckades eller inte.

Innan jag fortsätter med mitt så vill jag bara ge oss lite upprättelse för gårdagens Svenssonliv. Visst vi såg på "På spåret" men det var i alla fall inte Idol. Visst vi åt chips men vi hade vänner här och drack glögg. Framförallt vi åt inte tacos utan lasagne. Nu känns det bättre.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar