lördag 11 februari 2012

Full gas mot Karlskoga

Nu går bilen mot Karlskoga för att fira Niklas pappas födelsedag och träffa resten av hans släkt. Det blir första gången vi blir borta över natten med Selma. Det kan bli spännande men jag hoppas på en lika lugn natt som den här. Nässugen som jag köpte var fantastisk och semlan tyckte det var mycket lättare att sova och äta när man kunde andas.

Idag fyller förresten Selma en månad. Det är helt otroligt vad tiden gått fort! Vi har även hunnit med ett besök hemma idag. Min moster är nere på besök från Oxelösund så hon och min mamma och bror har hälsat på oss. Vi fick en jättefin sängmobil också. Självklart ville min mormor och morfar vara med på ett hörn från Thailand också. Vi fick faktiskt en riktigt bra kontakt via Skype, i alla fall en liten stund. Men nu ska jag agera resesällskap åt chauffören. Känns lite märkligt att åka så här långt i baksätet men det är bara att vänja sig. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar