onsdag 22 februari 2012

Ersättning och inställt

Idag hade jag massa planerat. Men eftersom vi har varit sjuka valde jag att ställa in födelsedagsfika hos Isabelle idag. Jättetrist eftersom jag hade sett fram emot att träffa mina söta vänner. Sen skulle jag egentligen vart på besök hos barnmorskan i Ljungskile men hon var sjuk så det blev flyttat till nästa vecka. Tillsist skulle jag även ridit idag men det ställde vi också in i det här busvädret.

Vad har jag då gjort idag? Besöket på BVC var i alla fall inte inställt. Selma har ju vart lite gnällig på sistone på kvällar och nätter. Det beror antagligen på att jag har lite för lite mjölk då, speciellt nu efter jag har vart sjuk. Hon hade bara gått upp 40 g, vilket är alldeles för lite. Nu ska hon få lite ersättning utöver amningen så ska nog det bli bra. Förhoppningsvis får jag sova mer på natten också. När vi var där blev vi inbjudna på en kurs i spädbarnsmassage som startar i mars. Det ska bli kul att göra något tillsammans med Selma.

Med en massa tid över har jag inte pluggat som jag borde men jag har gjort alldeles eget vitlöksbröd och en ost&skinkpaj. Detta ska nu avnjutas innan min lilla skrutt vaknar och vill ha sin middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar