söndag 5 februari 2012

Överraskning!

Haha ha vad planen lyckades. Igår fick Niklas i present en mössa och en rebus som innebar att vi skulle luncha på snäckan idag kl 1230. Jag fick kämpat med att få iväg honom i tid men han blev förvånad när jag drog på honom ögonbindel, solglasögon och hörlurar med musik i. Det var minst sagt underhållande att se han stappla ut till trappan och alla trappstegen när. På parkeringen lämnade jag över honom till Jossan, Jesper, Markus och Filip som tog med honom på go kart i Trollhättan. Jag, Selma och Micke mötte upp dem på O'learys senare. Där blev det öl och mastodonthamburgare.

Jag är faktiskt ganska nöjd med min överraskning och jag tror bestämt att Niklas är det. Nu fortsätter vi kvällen med mys och en megastor skål med godis.

Just det tårtan igår blev kalasbra. Jag tror att Niklas borde fylla år oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar