tisdag 14 februari 2012

Tråktisdag

Eller egentligen städtisdag men sak samma eller hur? Eftersom jag har en hel del tid över att tänka när man sitter hemma/ammar osv så har jag de senaste veckorna försökt införa "veckorutiner". Än så länge går det bra för oss.

Igår var det ju mysmåndag, ett utmärkt sätt att börja veckan enligt mig. Tisdagar har alltså blivit utsedd till städdagen.. Det är tur att mamma brukar komma förbi också så man kan muntra upp/belöna sig med fika! Jag tänkte att jag skulle avslöja vad som döljer sig i vårt veckoschema en dag i taget. Den som läser bloggen borde kanske kunna lista ut vad som kommer hända ;).

Gelehjärtan!
Som tur är så är det alla hjärtans dag idag också. Inte för att jag tar så allvarlig på det. Förra året var Niklas i Australien vid den här tiden, fast han överraska med en present genom Jesper. Igår fick jag lite godis av pappa och Maja så jag är nöjd för i år. Hittade även denna söta text som jag vill dela med mig av

1 kommentar:

  1. Texten antyder ju att det alltså bara finns EN som är rätt, när nog snarare handlar om många som på olika sätt kan passa mer eller mindre bra. :-P

    SvaraRadera