torsdag 2 februari 2012

Påfyllning av garderob

Idag är det tvätt-torsdag så det ger oss alla lite påfyllning i garderoben men jag har även vart på vinden och hämtad ner min "gamla" kläder. Eller mest kläder som passade innan graviditeten men fick flytta upp på vinden nu under hösten. Det var helt underbart att få på sig lite tajtare kläder igen som gav mig en snygg profil. Att min bröst är någon storlek större gjorde bara att en del saker helt plötsligt hängde snyggare på mig. Jag bjöd Niklas på en liten modevisning när jag provade allt. Jag kände mig lite som Katherine Heigl i 27 dresses. En del kläder ska jag ge till min kusin om hon vill ha dem det står en stor påse i hallen till henne. Nu längtar jag till sommaren så jag kan börja använda alla de shorts och linnen jag hittade. 

Fast när jag tittar ut genom fönstret ser jag att det snöar så det kanske dröjer ett tag. Förhoppningsvis slutar det snöa innan jag ska bege mig till ridhuset och hålla en träning. Egentligen skulle Selma stannat hemma med Niklas men han blev kallad på jobb så hon får följa med mig istället. Kan bli spännande och se hur det fungerar!

(från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar