tisdag 17 april 2012

Misslyckade muffins och söt bebis

Det är inte mycket jag har gjort under eftermiddagen. Efter promenad, klädbyten och lunch fick jag för mig att göra muffins medan Selma sov. Fast jag orkade inte leta reda på ett recept så jag gjorde kladdkaka i minimuffinsformar. Det blev ganska misslyckat men de smakade gott i alla fall.

Resten av eftermiddagen/kvällen har jag bara lekt och myst med min söta bebis. Enligt mig kan hon allt vara bra charmig emellanåt. Hon hatar verkligen att ligga på magen även fast det har blivit bättre. Men idag somnade hon på mage i mitt knä. Gullhönan min!  (Jag vet att de inte ska sova på mage men hon satt hos mig så jag lät henne fortsätta sova)

Trött...
Tröttare...


Tröttast

Selma kom på ett nytt sätt att använda babygymmet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar