måndag 23 april 2012

Omväxlingen förnöjer

Dagens schema har minst sagt bjudit på variation. Från att slösurfa lite imorse, till dopplanering, till bilkoll, till stallet och till kvällsgnällig bebis. Dopplaneringen fortsätter på onsdag och bilkollandet kanske redan imorgon. Jag hatar verkligen att kolla på bilar. Jag är en ganska jobbig kund nämligen för jag vill ha en bil som inte är för stor, billig att köpa, hyfsat billig i drift och den ska kunna dra en hästtransport. Men det klart ska gå att hitta en sådan, bara jag håller mitt tjocka pannben kallt.

Poetica får en välförtjänt vila imorgon efter 3 dagars arbete som idag avslutades med hoppning. Vi tyckte båda två att det var riktigt kul idag. Två som inte hade det lika kul var mina söta familjemedlemmar. Men som sagt omväxling förnöjer (?). Lillfisen var nämligen så här glad tidigare:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar