lördag 7 april 2012

Lyckad långfredag



Vi trotsade snön och halkan igår och åkte till modern min för att träffa henne, Felix, Peter och alla djuren. Vi kan lugnt säga att vi kom därifrån något tyngre. Förutom det trevliga sällskapet så var det 3-rätters middag. Ostpaj, pasta med fylld kycklingfilé och fruktsallad fyllde upp våra magar. Vi fick påskägg också, nästan som att vara liten igen. Selmas påskpåse innehöll söta kläder till sommaren medan mitt och Niklas ägg var fyllda med godis. Precis så som jag vill ha mina ägg.

Jag måste fyllt på energidepåerna bra för under morgonen har jag hunnit med massor. Städat, promenerat med Selma, lyxfrulle och bakat påsktårta. Den ska med hem till Niklas familj under eftermiddagen. Idag ska det minsann inte räknas några kalorier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar