söndag 8 april 2012

Hemmadag

Mina planer för dagen med massa pluggläsande och en sväng till stallet fick jag allt ändra på. Istället blev det lite plugg tidigt imorse när resterande familj sov och sen blev fika i 2 omgångar med släkten. Min moster, med man och hans barn och barnbarn, var nere på besök under påsken och de kom och hälsa på innan de åkte hemåt. När de stod i hallen och klädde på sig kom min mormor och morfar. Nu har de äntligen fått träffa Selma! Mormor hade köpt en hel del kläder till selma för sommaren. Nu är hennes byrå fylld.
Det Selma gjorde skulle Malva göra också.
När de hade åkt hemåt igen kände vi oss hungriga. Lyxigt värre så kom maten levererad till dörren. Tack och lov för online-pizza! Nu är hela familjen mätta och lagom sega. Jag och Selma är dessutom rena. Vi har haft en egen stund med massage också. Min kära söta sambo har nämligen intagit rollen som sitt alter ego "John Shepard" i ME3. Det är tydligen den spännande upplösningen i London nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar