onsdag 11 april 2012

Omedvetet lycklig?

GOD morgon! För ett år sedan kunde man inte föreställa sig hur skönt det skulle vara att få sova mer än fyra timmar på raken, men det är underbart ska ni veta. I natt har lillan sovit från 22 till 07:15. Hon vaknade cirka 3-4 gånger mellan halv 5 - 5 men jag gav napp och som en sista utväg till en senare morgon la jag en snuttefilt på huvudet. Nästa gång jag vaknade var vid 7 och det gjorde jag av mig själv. Det här kommer antagligen inte hända igen på länge så kände att jag ville dela med mig. Idag ska vi ner till stan en sväng för att fika med Carro och eventuellt ge mitt hår en omgång. Sen ska Selma till BVC och få sin 3-månaders spruta.

När min mormor kom hem från Thailand hade hon med sig en liten guldig elefant som nu står i vårt sovrumsfönster. Det är ett thailändskt ordspråk som säger att man ska se en elefant det första man gör när man vaknar för att bli lycklig. Utan att veta detta hade vi redan en del elefanter i sovrummet så nu borde lyckan vara total, eller vad tror ni?

Omedvetet lycklig?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar