fredag 27 april 2012

Wii Woop

Idag har jag köpt bil! Mitt tjocka pannben har hjälpt mig igen. Jag hittade en bil i min prisklass som fick dra 1500 kg på B-kort. Dessutom är den rymlig och jag fick förhandlat priset bra. Hur bra? De ska serva den först innan jag får den men nästa vecka kommer ni se mig köra runt i  en guldfärgad Citroën C5 sedan, så de så....

Nästan en sån här då ;)
(lånad från google)
För att göra det hela ännu bättre så blev vi bjudna på lunch av mormor och morfar. Volvo i stan har en väldigt god lunchrestaurang men det var inte där jag köpte bilen. Hihi, åt dem. Nä nu ska jag vara snäll mot bilhandlare och istället leka med Selma.

2 kommentarer:

  1. Viktigast av allt, vad ska den heta? :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte än... Det kommer nog när hans personlighet börjar växa fram ;)

      Radera