fredag 20 april 2012

Hela kroppen

Nu har jag och semlan kommit hem från sista omgången med babymassage. Idag har vi masserat hela kroppen och gjort lite "stretching". Lillan orkade med alltihop för idag var hon både utvilad och mätt. Det var väldigt kul att kolla på alla andra bebisar också.

Tydligen blir bebisar lika trötta av massage som vuxna. Jag hann med en kort runda på stan, äta lunch och börja attackera tvätthögen på soffan innan jag väckte Selma för lunch. Fast det klart man blir trött när det händer mycket i den stora världen. Vi började morgonen med en tidig frukost hos Niklas föräldrar. Han och hans pappa är nog framme i Tyskland snart. Antagligen åker jag och Selma till min pappa för middag ikväll om vi orkar. Fullt upp denna fredag!


2 kommentarer:

  1. Full rulle! Hoppas ni kommer ikväll, vi är i ljungan :p

    SvaraRadera
  2. Ja men det gör vi nog! Blir kul att ses :)

    SvaraRadera