fredag 13 april 2012

Fredag den 13de

Jag har glömt att köpa en trisslott idag. Jag försöker alltid vara lite udda och göra den här dagen till min turdag istället för den ökända otursdag den ska föreställa. Det ger mig väldigt få turdagar på ett år men förhoppningsvis inga otursdagar. Fast idag har det nog mest vart en helt vanlig dag. På plussidan var att det var varmt och soligt när jag var i stallet. På minussidan är att datorn segar så ni får nöja er med ett mobilinlägg med trist bild (som vanligt).

Jag skäms lite för att erkänna att vi käkat tacos och sen slappat på soffan. Vi har till och med tittat några minuter på Lets Dance men bara för att se om vi kunde se min mormor och moster som skulle vara i publiken. Fast det gjorde vi inte så då bytte vi kanal. Jag tror sängen ropar lite på mig nu. Den här gamla tanten ska nog lyda sin säng snart.


Just hanging....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar