söndag 15 april 2012

Slut på veckan

Då har ännu en vecka gått och vi kommer närmare sommaren. I morse hade jag ett ryck och hann diska, dricka kaffe och börja på skoluppgiften innan Selma vaknade för sin andra frukost. Efter matningen fick Niklas ta henne så jag hann skriva klart uppgiften och skicka in den. Känns gott att ha det ur världen så nästa vecka kan jag vara lite mer social igen.

Niklas har haft en megapappa-dag för jag har vart i väg större delen av dagen. Först hade jag hoppträning för en tjej och hennes 4åring. Han har bråkat med höger galoppen en hel del men idag fick vi lite hjälp av hindren vilket var skönt. Sen hade jag dressyrträning för mina ponnytjejer och de fick svettas lite. Till sist åkte jag och red själv. Poetica har idag hoppat en oxer för första gången på länge. Hon fick ta en låg enkelstuds också. Jag måste säga att hon skötte sig över förväntan idag.

Just nu sitter jag med en mätt bebis i famnen och njuter av solen som lyser in genom fönstret. Vad som händer ikväll får vi se. Jag funderar på en omgång med marängschviss igen. Man lever bara en gång :)

Snäll oxer 70 cm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar