söndag 1 april 2012

Kul tävling

Oj, vad kul det var att vara på tävling igen! Bara att titta på olika ryttare, hästar och supporters fick det att suga i min tävlingstarm. Sen blev jag mer nervös över att se på när Julia skulle hoppa än om jag själv skulle startat. Nu kommer Poetica få börja gå hårdträning. Hon borde egentligen snart vara redo för en tävlingstart men den lilla fega prinsessan kommer ju bli spänd på bortaplan så vi måste allt träna en hel del till. I vilket fall blev jag oerhört sugen på att komma i gång. Selma skötte sig som det lilla kalasbarn hon är. Jag tror allt att hon gillar hästtävlingar.

Håller värmen med Pippi-tröja från gammelfarmor och Jordgubbemössa från farmor


Eftermiddagen har spenderats hemma och jag och Selma har hunnit med en hel del. Vi började med lunch men sen satte vi igång på riktigt. Vi har bakat 2 sorters kakor, diskat, tränat magläge, sett på film och pratat innan Niklas kom hem från jobbet. Då hade jag tänkt att åka till stallet men efter 2 nätter utan sömn och 2 aktiva dagar plus halvtaskigt väder blev resultatet att jag tar det i morgon. Det blir ändå inga bra pass när man är trött. Söndagskvällen har varit lugn med bara lilla familjen hemma. Bilder från helgen kommer upp i morgon. Myspys på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar