torsdag 5 april 2012

En stund med Poetica

Mitt första stopp på stallturen var på URF för en stunds hoppning med Adept. Det finns inga bilder från det men ni får tro mig när jag säger att han var som vilken häst som helst att hoppa. Visserligen blev han seg efter en stunds ridning men han hoppade allt. Både kombination och hinder ur snäva svängar. I början bjöd han till och med på bommarna! Han hade klarat sig bra i konkurrensen i Bohuscupen. Det hade nog Poetica gjort med. Även fast hon idag var extra spänd på grund av blåsten. Jag hade dessutom gjort det lite svårt för henne med en travbom framför hindret. Detta var första gången hon fick se detta. Hoppbilden är ett av de första sprången där hon fortfarande är jättespänd. Jag bjuder på lite blandade bilder som får tala för sig själva. Tack Julia för foto och kul sällskap i stallet!



 







 

 

2 kommentarer:

  1. De blev ju en del bilder! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev det! Har massa mer men kan ju inte lägga ut allt ;)

      Radera