söndag 1 april 2012

Söndag och hästtävling

Sitter just nu och skriver från mobilen samtidigt som jag äter frukost. Det var ett tag sen man var uppe så här tidigt på en söndag för att åka på hästtävling. Märkligt nog känns det mysigt igen. För att ladda upp äter jag hembakad fralla med oboy, även fast det inte är jag som ska tävla.

Men Twingo ska. Det är bohuscupen i hoppning så nu åker vi till Göteborg för att heja. Det kommer bli mycket frisk luft, nervösa ryttare, fina hästar och söta fikor. Precis som en söndag ska vara.

3 kommentarer:

  1. Oh va kul! Hoppas det går bra :D Va fin bloggen har blivit med! Men vem är katten? Eller nu försvann katten! Jag lovar att jag såg en katt!!

    SvaraRadera
  2. hahah men de ju adblock! adblock kör massa kattbilder ist för reklam :DDD

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag gjorde som du sa :)

    SvaraRadera