lördag 24 mars 2012

Ändrade planer

På helgerna rider jag alltid Poetica. Det krångliga är att Niklas (nästan) alltid jobbar helg. Idag hade jag inte orkat leta barnvakt utan tänkte rida på kvällen istället när Niklas slutat. Men eftersom folk bestämmer sig för att stjäla istället för att betala blev han väldigt sen. Så inget stall idag men Poetica är ju bara 4 och har skött sig bra så en extra vilodag i solen skadar henne inte. Imorgon ska Selma åka till min mamma så då ska det motioneras.

Istället har jag hunnit klart alla dopinbjudningar. Det är några kvar att adressera, men sen är det bara frimärken som fattas. Skönt! Under eftermiddagen har jag haft ett upp/och-ner barn. Det har varierat från att lugnt ligga bredvid mig på golvet till att illvråla. Just nu är det tydligen illvrål som gäller... Får nog hjälpa till lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar