måndag 26 mars 2012

Måndag, måndag

Det har vart dåligt med bloggande idag och det kan nog bli ett lite trist inlägg. Jag har nog haft typ måndagssjukan. Det känns som om det vart en ovanligt händelselös dag och att vi inte fått något gjort. Men när jag tänker efter så har vi faktiskt hunnit med en hel del.

Jag och lillan har gått en promenad, vi har lekt i babygymmet och vi har övat att ligga på mage. Vi måste verkligen skärpa oss med det där så hon blir stark i rygg och nacke. Nu får det bli lite träning varje dag. Sen har Niklas burit upp vårt nya köksbord och det är ihopskruvat och ställt på plats. Han var även och hämtade en barnstol från vinden så nu kan vi snart sitta där alla 3. Jag kan lägga ut bilder imorgon. Då kan ni få se dregglisen som jag snodde ihop nu på kvällen. Sen har det nog inte hänt så mycket mer. Jag har pluggat lite, lagat paj och badat lillan . En lugn start på veckan helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar