söndag 18 mars 2012

Tipspromenad

I morse blev det en ovanligt tidig söndagsmorgon eftersom vi skulle till Ljungskile och gå tipspromenad tillsammans med Maja, Niklas föräldrar och kusin. Det var en barnvagnsvänlig runda med 15 frågor och bingobricka. Både jag och Niklas trodde vi hade vunnit en Twistpåse för vi fick en bingorad men man skulle tydligen ha två. Fast viktigast av allt var att jag hade ett rätt mer än Niklas. Det kommer han få höra ett tag, för det händer så gott som aldrig. Det är inte kul att spela TP eller liknande för man kan räkna ut med lilltån vem som ska vinna redan innan man börjat. Därför blir de sällsynta tillfällen när någon annan, speciellt jag, vinner extra roliga.

Solen sken på oss i alla fall och Niklas hade kameran med sig. Han lyckades ta några bilder på mig. Selma blev kidnappad ifrån oss av Maja, men jag måste säga att det dröjde längre än vad jag trodde det skulle göra.

Nöjd Lina som hittade en häst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar