torsdag 1 mars 2012

Jag är oförskämt frisk

Det fick jag höra idag. Jag har nämligen vart i Ljungskile och besökt barnmorska Lena på MVC. Tydligen är jag väldigt hel och frisk för en nybliven mamma. Till och med hb-värdet var fint. Nu känner jag mig ung och fräsch! Jag fick min förlossningsjournal också, intressant att få se de olika klockslagen.

Solen sken och det var varmt i luften när vi åkte hem, så jag släpade upp Selma i vilstolen bara för att direkt byta till vagnen. Vi tog en runda till stan där vi mötte upp Angelica en sväng. Niklas jobbade i city så vi sprang på honom 2 gånger också.

Nu på kvällen har pappa och Maja varit på besök. Det är alltid lika mysigt och trevligt. Pappa hade beställt en liten present till Selma från farmor. Nämligen ett par LSK strumpor så hon vet vart hon kommer ifrån. Gröna och fina, tack farmor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar