söndag 11 mars 2012

Lyx

Jag känner mig för tillfället väldigt bortskämd. Det beror på 4 enkla anledningar.

1) Jag har fått sova i natt. Selma somnade vid 2230 och sov till 330. Då fick hon mat och somnade igen, sen vaknade hon vid 7 tiden igen. Efter mat och lek samt kläd och blöjbyte somnade hon igen. Så jag hann både diska och plugga lite.

2) Jag har fått rida på Poetica som skötte sig utmärkt i vårsolen.

3) Selmas farmor och farfar var barnvakter medan jag var i stallet. De tycker än så länge att det är väldigt lätt eftersom lillan mest sover när hon är där. Väluppfostrad dam som inte ställer till med besvär.

4) De bjöd mig på middag bestående av hemmagjorda köttbullar och hemmagjorda semlor. Lyx!

Ikväll hoppas jag på att jag vinner i spel mot min sambo och våra fina vänner. Fast man kanske inte kan få allt på en dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar