torsdag 1 mars 2012

Min morgon

Selma väckte mig vid halv 7 imorse så då fixade jag lite mat till henne. Sen bestämde jag mig för att gå upp och äta frukost eftersom jag ändå skulle rida kl 9. Idag var det Adept som blev hoppad. Vi körde ju fast lite i måndags så idag ville jag att han skulle få det lite lätt. Men han tyckte inte alls att han skulle gå över bommar idag. Som tur är kan jag vara lika envis som ett frimärke på ett kuvert. Efter lite tjat och gnat kunde passet avslutas med en häst som bjöd på hindrena igen. Ha, vilken egoboost för både mig och honom.

En fin ansiktsbild fick vi till...
..men helbilden kanske inte bjuder på hans bästa vinkel.
Det har blivit mycket häst i bloggen på sistone men de är en stor del av min vardag. Jag ska försöka göra en presentation på de pållar som finns i min närhet så ni vet lite mer än deras namn. Igår kväll var det också häst som gällde fast för Bims del, jag var sällskap/driver. Men det som gjorde min kväll var gubben som var ute i Grästorp och körde på stora vägen i sin permobil! Självklart med en öronlappsmössa på huvudet och öronlapparna fladdrade fint i vinden. Hade jag inte kört bil själv hade jag tagit ett kort för han var helt underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar