lördag 3 mars 2012

En riktig man

Det blev ingen melodifestival för oss idag. För vi är fränare än så och väljer att se på en riktigt man istället. För kan man bli mer manlig än Sean Connery som  James Bond? Just nu är vi inne i slutscenerna i första filmen Dr. No, eller Agent 007 med rätt att döda som den heter på svenska. Direkt efter den här börjar nästa From Russia with love, som märkligt nog heter Agent 007 ser rött på svenska. Översättningen av vissa filmtitlar är värre än google translate ibland. I vilket fall ska vi se vilken som är bäst. Det finns ju mängder med sätt att både rädda och charma tjejer på. Fast den viktigaste frågan är hur cool kan man vara när man slåss i kostym och hatt?



Dagens middag blev förresten super. Jag gjorde egen kycklingröra och åt tillsammans med färsk ciabatta. Helt klart 5 av 5 toasters. Ibland överraskar jag mig själv när jag vågar hitta på något nytt i köket. Dagen har helt enkelt varit mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli i morse.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar