måndag 19 mars 2012

Kommentarer

Nu ett litet inlägg till er som läser. Jag är väldigt nyfiken på vilka ni är? Ni får jättegärna lämna en liten kommentar eller ett hej när ni varit här :)

För att få igång er lite och för att jag ska bli bättre på att blogga, jag är ju nybörjare på det här, så ställer jag frågor till er:

Vad vill ni läsa mer/mindre om?
Hur fungerar bloggdesignen?


Det ska bli kul att höra vad ni tycker! Idag har jag och Semlan fullt upp men framförallt ska vi njuta av solskenet




8 kommentarer:

  1. Hej Lina! jag följer dig och din blogg dagligen! så spännande:) kram Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kul att höra :) du verkar ha det bra i jönköping? kram

      Radera
  2. Sjävklart följs du o din lilla gullunge av Sofia från Skåneland ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag har allt lite koll på dig nere i skånet men jag blir ju mest lite avundsjuk ;)

      Radera
  3. Hallo !

    Kollar in ibland för att se vad ni gör om dagarna, jag är lite avis rätt skönt att vara barn ledig eller????

    Lena H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det dagarna jag har saker att göra är det kul. Det här med att bara vara hemma är inte helt min grej. Våra väggar tål inte att klättras på ;) Men nu kommer våren och då ska jag njuta av ledigheten.

      Radera
  4. Hej!

    Eftersom jag aldrig kommer hem o träffar dig så läser jag bloggen ist :P Designen är fin men jag saknar en rubrik (typ "Linas stentuffa Blogg". Hm.. o ja du frågar ju en som utbildar sig inom interaktionsdesign sååå.. :D jag hade valt att inte ha den text som är gul just gul och jag hade gjort bloggarkivstexterna mer vit. Sedan hade jag kaaanske valt att ha bloggarkivet på vänster sida ist för höger. Så nu är jag klar, jag tycker bloggen är jättegullig! :)

    Jag saknar en hästbild oxå. O skriv om vad du vill.

    Kraaaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra Julia!! Jag saknar också en hästbild! Ska försöka klämma in det någonstans. Men eftersom du snart kommer hem kan du säkert hjälp mig lite... *ler fint*

      Krams

      Radera