fredag 30 mars 2012

Sweet n spicy

I vanlig ordning har jag och semlan varit på babymassage nere på BVC idag. Idag har vi masserat ben, mage, bröst och armar. Inte helt lätt på en liten skit men hon verkar gilla det. Speciellt benen som vi hunnit med flera gånger nu. Bebisar gillar ju rutiner och upprepningar, när de känner igen sig helt enkelt.

Självklart blev det en fredagsfika också. Precis som förra veckan blev platsen bytt till Espresso house istället så Niklas kunde vara med en stund trots jobb. Efter mina dubbla fikor har det inte hänt mycket. Jag och Selma har varvat mellan sömn, mat och lek. Eller ja, sömnen fick hon stå för själv men det är hon bra på.

Jag lyckades knäppa några bra kort med kameran förut men just nu orkar jag inte lägga över dem på datorn. Men de kommer säkert upp senare. Selma har precis lagt sig och jag känner mig som en gammal och tråkig mamma som antagligen snart gör henne sällskap. Imorgon har vi fullt upp på morgonen och förmiddagen så jag skyller min tråkighet på att jag ska samla energi för imorgon.

I säkert förvar...

Väntar på lek efter maten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar